מתנה מיוחדת לרופא מנתח

| | 0 Comments

ההיבטים המספקים ביותר בלהיות או מנתח היא העובדה שהתפקיד הוא חלק גדול מהטיפול באנשים אחרים. הערות "תודה שדאגת לי" מהמטופלים שלי הם היבט מדהים של העבודה.

צירפתי כאן ציטוטים מכמה ממכתבי תודה לא כדי להשוויץ, אבל כדי להבטיח שתוכלו להסתכל על מה שאחרים שיתפו וגם כדי להיות בטוח שזב בסדר רק  לומר "תודה" ישירות למחבריהם.

הרבה (אולי הרוב) מהכרטיסים והפתקים האלה לא מופנים רק אלי אלא לצוות שלי. בלי אנשי הצוות האדיבים והמיומנים שנמצאים סביבי, לא הייתי עושה כלום.

במהות היחסים בין הרופא למטופל הם אישיים להפליא. לכן משפחות ומטופלים מסתמכים על רופאים לבריאותם וכאשר רופא עושה עבודה יוצאת מן הכלל, אין זה יוצא דופן שמטופלים יוכלו להראות את הערכתם על ידי מתן מתנה לרופא או הצגת אות תודה.

נושא קבלת מתנות או מתנות ממטופלים יכול להוות אתגר עבור הרופאים שכן הוא מעלה שאלות רבות על מוסר ומטשטש את קווי הגבולות לעיסוק המקצועי. אפילו עם הכוונות הטובות ביותר, רופאים עלולים להיאלץ לסרב למתנה לרופא מהמטופל, כדי לא ליצור את הרושם שהם יושפעו מהטיפול או הטיפול שלהם. כמו כן, מתנה עם יותר מסכום כסף מסוים יכולה להיחשב כאמצעי תשלום עבור שירותים על פי חוק. נטילת מתנה כזו עלולה להעמיד את הרופא בעמדה מתפשרת מבחינה חוקית. עם זאת, הדרך להימנע מכך היא כדלקמן: ד"ר דיוויד ברנדל, עוזר פרופסור לפסיכולוגיה בבית הספר לרפואה בהרווארד, מציין, "במקרים מסוימים, דחיית [מתנה] עלולה להפריע מאוד ל- מערכת יחסים."

מהו הפרוצדורה הנכונה כאשר מטופל מעוניין להביע תודה לרופא או להביע תודה על השירות משנה חיים שקיבל? מהי מחווה ראויה של הערכה? ומה חורג מגבולות היחסים בין הרופא למטופל?

רופאים לא בהכרח מצפים למתנות מהמטופלים. אז כשהם מקבלים משהו נוסף שגורם להם להרגיש מוערכים יותר. לא משנה אם אתה מחפש את מתנת התודה המושלמת, מתנת סיום לימודי רפואה, כמו גם מתנת חג המולד או מתנת פרישה. יש לנו מגוון רעיונות למתנות נפלאות לרופאים. מדריך המתנות שיש לנו עבורכם מכיל רעיונות יצירתיים לרופא האהוב עליכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *